6 Nisan 2009 Pazartesi

Canlıdan İnter Hamlesi


Valencia over ve İnter kazanır kuponunda Valencia over gelince, canlıdanda biraz kaybedince bir karar vermem gerekiyordu. Canlıdan oynadığım maçlarda gelmeyince hesapta 62tl vardı. İnter kazanamazsa 62 lirayla yoluma devam edecektim ama kazanırsa 100 liram 200 olacaktı. 100 lirayı 2 günde 200 lira yaptığımızı düşününce güzeldi bu söylediklerim ama güne 190 lirayla başlayıp 10 lira karla bitirmekti beni düşündüren. Maçın 2. yarısını izliyordum zaten İnter golü bulabilecek gibiydi. Dakika 70 ve hesapta duran 62 lira bas bas bağırıyor inter al diye. Orana baktım 2.95 ve İnter kazanır aldım 62 liralık. Balotelli oyundan çıkınca yanlış mı yaptığımı düşünmeye başlamıştım ki şansımız döndü ve Udineseli Isla kendi kalesine gol attı maç 1-0 bitti.
*Bir maça asla kasa girmemek lazım bunu da aklımızın bir köşesine yazıyoruz. Kasa girme ve limitler hakkında bir yazının da sırası gelecek elbette.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder