6 Nisan 2009 Pazartesi

P.S.G & Metz & A. Madrid


Over kuponumuzda ikinci yarılarda birer gole ihtiyacımız kalınca artık kuponun tuttuğunu düşünmüştüm. Saat 18:00 a yaklaşınca diğer kupondan zaten para gelecek artık diyerek yeni bir kupon yaptım.

Atletico Madrid'i neden seçtim bilemiyorum. Belki de sürü psikolojisine kapıldım ve aldım sanırım bu maçı. Olmadı ama kulağımıza küpe oldu bu maç.
P.S.G maçına gelince şampiyonlugu ve şampiyonlar ligini kovalayan bir takımı almamak olmazdı. Benim kuponumda hedefi ve gücü olan takımlara yer vardı.
Metz maçına gelince, Fransada asansör takım haline geldi Metz. Bu sezonda muhtemelen yükselecekler. Fransa II de güvendiğim nadir takımların başında gelir ki şu zamana kadar hiç yanıltmadılar sağolsunlar beni.

* Bu kuponu yaparken düştüğüm iki hata var. Birincisi devam eden kuponumu tutmuş gibi görüp bu kuponu yapmam. İkincisi A. Madride neden vermiş olduğumu bilmemem. Hata yapabilirim sorun değil ama tekrarlama lüksüm yok artık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder