6 Nisan 2009 Pazartesi

Gol Olur


Pazar günleri genelde Bundesliga II 'den bir ya da iki tane over olabilecek maç bulmaya bakarım. Maçlara yetişemediğimden es geçmek zorunda kaldım bu hafta. Avusturya ve İsviçre takımları arasında over için muazzam takımlar var gerçekten ki. Bu takımlardan 3 tanesini seçtik ve kuponumuzu oluşturduk. Rapid Wien'in maçı 18. dakikada over oldu. Basel ve Young Boys a kalmıştı artık kupon. Young Boys ilk yarı 2-0 geride kapatınca over geldi demiştim ki yanıltmadılar beni 55. dakikada overa taşıdılar maçı. Basel maçının ilk yarısı 1-1 bitmişti ve 2. yarıda 1 gol yetiyordu artık bana ama gol bir türlü gelmiyordu ve FT 1-1 yazısını görünce Lost Club a bir kuponumuz daha katılıyordu. İkinci yarıda gol çıkmaması gerçekten talihsizlik oldu benim için. Kazanamamış olsam da seçtiğim maçların yanlış olduğunu düşünmüyorum. 3 maçta toplamda atılan 13 gol biraz dengeli dağılsaydı iyi olurdu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder